Prijava Registracija

Poduzetnički portal · Članak

Veličina slova: a A

13 Sij 2022

U dvije godine broj sati provedenih na mobitelu porastao za gotovo trećinu

Izvor: www.bug.hr · Autor: Sandro Vrbanus  

U dvije godine broj sati provedenih na mobitelu porastao za gotovo trećinu

Tradicionalno godišnje izvješće o stanju mobilnog ekosustava i aplikacija, koje izrađuju analitičari kuće App Annie, pokazuje da je danas svjetsko gospodarstvo, barem ono okrenuto digitalnim tehnologijama, više nego ikad orijentirano na mobitele i mobilne aplikacije. Tijekom prošle su godine korisnici diljem svijeta proveli na svojim mobitelima više vremena no ikad prije, nastavljajući tako trend ubrzanog rasta koji je pokrenula pandemija.

Trećina budnog vremena provodi se na mobitelu
U 2021. godini, dakle, prosječni je korisnik u svijetu svakoga dana na svojem mobitelu proveo 4,8 sati, što je rast od 30% u samo dvije godine. Možda još zvučnije djeluje podatak da su korisnici, dakle, trećinu svojeg vremena, u kojem ne spavaju, posvetili upravo tipkanju i gledanju u mobitel.

Ovi podaci se odnose na deset najvećih i najrazvijenijih tržišta koja App Annie prati. Korisnici u Brazilu, Indoneziji i Južnoj Koreji u prosjeku provode više od 5 sati na mobitelima, dok je u Njemačkoj i Francuskoj to još uvijek nešto ispod 4 sata. Rast je, pak, primjetan na gotovo svim tržištima.

Ovako intenzivno korištenje mobitela donijelo je i rast u financijskom smislu. Broj preuzimanja aplikacija porastao je za 5% u godinu dana, pa su korisnici lani preuzeli 230 milijardi novih aplikacija. Na one naplatne su potrošili 170 milijardi dolara, odnosno 19% više nego u 2020. godini. Poraslo je i tržište oglašavanja u mobilnim aplikacijama, i to za 23%, pa sada vrijedi 295 milijardi dolara.

Društvene mreže i multimedija
Porast vremena koje se provodi uz mobilne aplikacije dolazi primarno od najvećih i najutjecajnijih servisa. Od svakih deset minuta provedenih uz mobitel, sedam otpada na društvene mreže, komunikacije i foto/video aplikacije. Najveći rast prošle godine bilježe YouTube i nezaobilazni TikTok, čiji rast generira većinom mlađa (Gen Z) generacija korisnika.

Trend rasta prati i mobilno igranje, na koje je prošle godine potrošeno 116 milijardi dolara.

Najviše preuzimanja u svijetu zabilježio je TikTok, a slijede ga Instagram, Facebook i WhatsApp. Osim njih, na top listu je, i to na visoko 5. mjesto, ušao Telegram. Ako se gleda potrošnja korisnika u financijskom smislu, tu pak prednjači TikTok, a slijede ga YouTube, Tinder i Disney+.

Neprikosnoveni vladar u broju mjesečno aktivnih korisnika i dalje je Facebook, čije su četiri aplikacije na vrhu ove ljestvice (Facebook, WhatsApp, Messenger i Instagram). Tek iza njih plasirali su se Amazon, TikTok, Telegram, Twitter, Spotify i Netflix.


Komentari članka

Vezani članci

Vrijednost bitcoina pala za gotovo 50 posto od rekordne u studenom

24.01.2022.

Ethereum, druga najvrjednija kriptovaluta na svijetu, pao je za više od 12 posto u protekla 24 sata, a u subotu ujutro njegova vrijednost iznosila je oko 2400 dolara. To je pad od gotovo 30 posto od početka nove godine.

Švedska stvara nacionalnu kriptovalutu

23.01.2022.

DIGITALNE valute su jedna od modernih financijskih inovacija, a bezgotovinsko plaćanje sve popularnije u svijetu. U nekim državama ljudi postupno napuštaju gotovinu i sasvim prelaze na elektronska plaćanja. Taj proces se odvija i u Švedskoj, pa je njena

Intel najavio ulazak u proizvodnju čipova za rudarenje bitcoina

21.01.2022.

Intel, jedan od najvećih svjetskih proizvođača poluvodičkih čipova po prihodima, trebao bi predstaviti svoj čip za rudarenje bitcoina kasnije sljedećeg mjeseca u pokušaju da iskoristi procvat rudarskog kripto sektora.

Direktori vodećih gaming kompanija u pandemiji zaradili milijardu dolara

21.01.2022.

Na listi top pet najuspješnijih CEO-a u gaming industriji nalazi se i šef Zynge, Frank Gibau s 32 milijuna dolara te CEO Unity Softwarea John Riccitiello koji bogatiji za 22 milijuna dolara. Od 42 CEO-a na posljednjem mjestu na rang-listi GamesOnea nalazi

Prihodi besplatnih igara povećavaju se iz godine u godinu. Kojim se psihološkim trikovima i metodama one koriste za privlačenje igrača?

20.01.2022.

Besplatne igre (Free-To-Play games ili F2P) svi volimo preuzimati i igrati ih. Osnovni faktor koji utječe na njihovo preuzimanje je jednostavan – ne moramo za njih ništa platiti. Dakle, bez trošenja financijskih sredstava dobivamo igru koja će nas zabavit

Tag cloud

  1. 2306 članka imaju tag turizam
  2. 2164 članka imaju tag hrvatska
  3. 1427 članka imaju tag izvoz
  4. 1285 članka imaju tag svijet
  5. 1665 članka imaju tag financije
  6. 970 članka imaju tag malo i srednje poduzetništvo
  7. 1193 članka imaju tag poljoprivreda
  8. 1100 članka imaju tag trgovina
  9. 1089 članka imaju tag ict
  10. 915 članka imaju tag zapošljavanje
  11. 943 članka imaju tag investicije
  12. 757 članka imaju tag poduzetništvo
  13. 1057 članka imaju tag EU
  14. 964 članka imaju tag industrija
  15. 844 članka imaju tag menadžment
  16. 453 članka imaju tag koronavirus
  17. 947 članka imaju tag kriza
  18. 656 članka imaju tag maloprodaja
  19. 454 članka imaju tag poticaji
  20. 618 članka imaju tag marketing
  21. 446 članka imaju tag opg
  22. 548 članka imaju tag tehnologija
  23. 520 članka imaju tag krediti
  24. 420 članka imaju tag eu fondovi
  25. 411 članka imaju tag hotelijerstvo
  26. 326 članka imaju tag potpore
  27. 445 članka imaju tag prehrambena industrija
  28. 469 članka imaju tag obrazovanje
  29. 426 članka imaju tag porezi
  30. 401 članka imaju tag gospodarstvo
  31. 347 članka imaju tag osijek
  32. 397 članka imaju tag hnb
  33. 442 članka imaju tag dzs
  34. 403 članka imaju tag vlada
  35. 322 članka imaju tag hgk
  36. 440 članka imaju tag banke
  37. 336 članka imaju tag agrokor
  38. 417 članka imaju tag BDP
  39. 363 članka imaju tag energetika
  40. 330 članka imaju tag start up